Maybelline, The Falsies Volum` Express Mascara- recenzja tuszu do rzęs .

Jak obiecałam recenzja dzisiaj recenzja tuszu do rzęs .. 

Przepraszam ,że zdjęcie tuszu z internetu ale aparat padł i teraz ładuję się na wyjazd ( a jaki ? jak wrócę pewnie dodam kilka zdjęć ).


Ale do tuszu , 
Opakowanie ;6 ml możemy kupić w regularnej cenie za ok .30zł , solidnie wykonane ,szata graficzna ok .

Szczoteczka : normalna ( włosiana ) wygięta co osobiście bardzo mi odpowiada , ładnie podkręca rzęsy .

Co robi sam tusz ; zobaczcie 

Nakładałam tylko jedna warstwę bo tak właśnie robię normalnie .

Gołe oko :D 
  
I jak mówiłam jedna warstwa .


Różnica pomalowane oko i bez maskary  


I oba oka :D 
  
I ja .



Ogólna opinia ; 
Tak jak napisałam  dla mnie na normalny dzień jest wystarczająca jedna warstwa .
Plusy ;
* pięknie podkręca rzęsy ,
*wydłuża ,
* nie kruszy się ,
* wydajna 
* łatwa w nakładaniu ( + za szczoteczkę )

Minusy ;
* cena (regularna cena to trochę za dużo )
* pierwsze mniej więcej dwa tygodnie  jest zbyt rzadka ,


Mogę z czystym sercem  polecić ten tusz będzie idealny dla osób o krótkich i prostych rzęsach . 


Jeśli miałyście ten tusz chętnie przeczytam Wasze opinie . :) 
Pozdrawiam . 
I czytamy się za tydzień :) 

Komentarze

  1. Bardzo ładny i naturalny efekt, podoba mi się. Szczoteczka również wygląda na dość sensowną i wygodną w użyciu, choć osobiście preferuję gumowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczoteczka strasznie wygodna , i fajnie podkręca rzęsy .
      Gumowe ? nie przeszkadzają mi ale ta zdecydowanie to mój faworyt :)

      Usuń
  2. Szukam idealnej maskary może ta by była idealna heh ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam wypróbować szczególnie jak dorwiesz gdzieś w promocji :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Popularne posty