bebeauty płyn micelarny.-recenzja .

Cześć ! I  robię recenzję już wszystkim znanego płynu micelarnego z biedronki ...






Tak długo chciałam go mieć i wypróbować bo słyszałam tyle dobrego ,że nie mogłam uwierzyć ,że za tak małe pieniądze może być tak dobry .

Technicznie ;

200 ml produktu dostępne jest za 4-5 zł . Dostępność myślę ,że świetna bo biedronka jest chyba wszędzie .
opakowanie plastikowe i schludne co mi się podoba .
'aplikator'  moim zdaniem wielkość dziurki jest odpowiednia .

 .
Od producenta dowiemy się ..

skład.


Moja opinia . Płyn nie zmywa tak dobrze makijażu jak mój ulubieniec z Loreal ale ALE cena 20 czy 15 zł za jakie możemy dostać Loreal a cena 5 zł za ten płyn mu to wybacza. 
Nie musimy trzeć oka aby pozbyć się makijażu , starczy potrzymać chwilę wacik na oku i makijaż fajnie schodzi , ale ja zawsze jeszcze raz powtarzam tę czynność bo zawsze coś zostaje .
Nie zauważyłam nawilżania ale nie wysusza .
WYDAJNY !!! używam 3 tygodnie (rano oczyszczam buzię ) i wieczorem zmywam makijaż ) i mam jeszcze tyle co na zdjęciu 1 .
Produkt dostał mi się do oka i nie podrażnił . Delikatny .

Jestem na TAK ! 
i żałuję ,że kupiłam tylko jedno opakowanie ... 

A Wy używałyście ?? Co sądzicie i czego używacie Wy ?



Komentarze

  1. Niestety nie znam i może ciężko w to uwierzyć, ale pierwszy raz o nim słyszę.
    Ja używam z Nivei i jestem zadowolona, bardzo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płyn miceralny z nivei oo nie używałam miałam tylko dwufazowy do demakijażu oczu i byłam zadowolona.

      Usuń
  2. Słyszałam o nim - z biedry, ale naj. :-) Ja mam mleczko z Pharmaceris.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałam spróbować ale mleczka do mnie nie przemawiają.

      Usuń
  3. Ja też należę do osób które tego płynu nie używały. Ale może się skuszę ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skuś się 5 zł to nie fortuna a nóż spodoba Ci się tak jak i mnie :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Popularne posty