Paznokciowy ulubieniec .

Część dzisiaj paznokciowy ulubieniec .  
Bez owijania w bawełnę lakierek Lovely w odcieniu 36 dostałam w ramach wymianki i zakochałam się,


Kolor czerwony ma chyba każda z nas.  Szczególnie lubię ten kolor w tym sezonie ale czerwony na paznokciach wygląda kobieco i pięknie zawsze. U mnie lakierek utrzymuje się 3 dni bez problemu a jeśli mam wolne od pracy to 4-5 dni (robiąc wszystko normalnie ) . Niestety moja praca nie sprzyja utrzymywaniu się lakieru jakiegokolwiek ale 3 dni dla mnie to i tak super sprawa .Lakier ma wygodny dość spory pędzelek , nie robi smug i dwie warstwy wystarczą aby uzyskać krycie i wydobyć intensywny kolor.  Przed świętami wybieram się do polski i na pewno zakupię jeszcze jakiś lakierek z tej serii :)







Macie lakiery z tej  firmy ? jakie macie o nich zdanie? 
Ja lecę na Bożonarodzeniowe targi :) Pewnie wstawię tu jutro fotorelacje . 
Miłego niedzielnego wieczoru , buziaki Magda :)

Komentarze

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Popularne posty