Ziaja szampon redukcja łupieżu . Recenzja.

Witam . Dzisiaj zapraszam na recenzję szamponu Ziaja redukcja łupieżu .




Problemy z moim  łupieżem znikają i wracają . Zazwyczaj sięgałam po nizoral który jest produktem aptecznym , dość drogim ale skutecznym (na jakiś czas).
Natomiast będąc w Polsce postanowiłam wypróbować szamponu z Ziaji . Kiedyś miałam chyba ten sam szampon bo również z czarną rzepą natomiast miał inne opakowanie więc nie wiem czy to ten sam.Tamten to była katastrofa , śmierdział ,nie pienił się i nic nie zrobił z problemem . Dlatego kupując ten produkt nie miałam wielkich oczekiwań. 

Pojemność- 400ml 
Cena; 6,99 zł 
Opakowanie jest przyjemne dla oka .Ma odpowiedniej wielkości otwór także produkty nie wydostaje się za dużo.
Produkt jest bezbarwny , ma lekki zapach nie powala z nóg ale nie śmierdzi .
Dobrze się pieni i oczyszcza włosy . Jest wydajny i nie potrzeba go dużo do umycia włosów.
Używam go 2 tygodnie i mam jeszcze więcej niż pół opakowania .





Kilka słów producenta i skład;



Jestem bardzo miło zaskoczona działaniem tego szamponu ;
Zauważyłam znaczną redukcję łupieżu ,nie swędzi mnie  głowa i nie przetłuszczają się mi tak bardzo włosy .Cieszę się ,że go kupiłam i kupię ponownie. Polecam po nim użyć odżywki bądź czegoś co pomoże rozczesać włosy .Zgadzam się ,że włosy po nim są lekkie nie obciążone czy całkowita redukcja łupieżu , u mnie całkowita nie ale będę używać dalej i zobaczymy (redukcja już teraz jest ogromna).

P.S kupiłam go w drogerii osiedlowej po czym poszłam do firmowego sklepu Ziaja i tam była promocja kupując szampon za 6.99 dostawaliśmy 200 ml odżywkę z tej samej serii . 

Macie podobne problemy ?? Co stosujecie ? 
Piszcie . 
Pozdrawiam  i do następnego Magda .
:)


Komentarze

  1. Lubię produkty ziajki :D
    Ale zapach tego produktu hmmm chyba nie ciekawy - mało ważne - grunt to skuteczność! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapach nieciekawy to prawda ale można się przyzwyczaić .Tani i dobry produkt . :)

      Usuń
  2. Miałam kiedyś szampon z Ziaji do włosów przetłuszczających się. W ogóle się u mnie nie sprawdził...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja do szamponów z ziaji też nie byłam przekonana ale do tego powrócę na 100% .. :)

      Usuń
  3. A kiedy się koleżanka Madzia weźmie do roboty i wrzuci nowy post ? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie się biorę do roboty i przygotowuję posty na cały tydzień bo w tygodniu brak czasu ze względu na pracę .:)
      Ale dziękuję za odwiedzanie i ciesze się ,że ktoś tu jeszcze zagląda :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Popularne posty